sobota, 21 kwietnia 2012

The Binding of Isaac

Nudziło mi się strasznie, nie miałem w co grać a na steamie miałem parę groszy. I myślałem że kupię sobie jakąś gierkę dla zabicia czasu,  tak religijny Isaac przykuł mój wzrok. Lubię gry trochę kontrowersyjne, i wybrałem The Binding of Isaac dla chwili gry. I cóż nie było to co szukałem, ponieważ Isaac to masa godzin gry. Każdy rozgrywka jest inna, inne itemy, wrogowie, bossowie. Grę można grać i grać, za każdym razem będzie to inna gra. Zaczynamy w pomieszczeniu z opisanym sterowaniem, możemy używać samej klawiatury lub klawiatury z myszką, nawet pada ale wtedy potrzebny nam będzie specjalny program. Gra polega na przemieszczaniu się po pomieszczeniach, zabijając naszych przeciwników za pomocy łez. Znajdujemy przy tym różne itemy, które dodają naszej postaci dodatkowych umiejętności. Trzeba też uważać na życie, tu śmierć  kończy się rozpoczęciem rozgrywki od nowa. Issacu możemy odblokowywać nowych bohaterów, nowe wyzwania czy też wykonywać dodatkowe zadania. Gra ma przyjemną grafikę flashówek która spodoba się każdemu, postacie są bardzo dobrze dopracowane.
Grę można nabyć też w wersji pudełkowej, która pozwala nam instalować ją gdzie tylko chcemy. Sama fabuła,  iście religijna. Matka usłyszała głosy że ma zabić Isaaca, a my chcemy uniknąć naszego zgonu. Klimat epicki, akcja przebiega w środku jakiegoś organizmu. Naszymi wrogami są zazwyczaj wrzody, flaki, muchy, gruczoły, a bossowie choroby jak guzy, nowotwory. Polecam grę, wciągnie was na masę godzin.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz