piątek, 20 kwietnia 2012

Blogowe CV.

Witam.
Jestem Arek, interesuje się grami w różnych formach. Gameplay, recenzje, przemyślenia chce tu ćwiczyć. Moim marzeniem jest zostać dziennikarzem, lecz  mam strasznie pod górkę. Brak stylistyki oraz błędy ortograficzne, tym blogiem chce ćwiczyć mój kunszt. Pisząc pierwszy wpis właśnie ściągam klienta diablo 3 beta, żeby poczuć mały smaczek przed oficjalną premierą w maju. Na dzień dobry wybiorę barbarzyńce, takim postacią zaczynałem legendarną 2 cześć tej kultowej gry. Mam nadzieje że ma swój niezapomniany klimat, blizzard zawsze solidnie wydaje swoje tytuły robiąc je raz na kilka lat. Dużo osób jest trochę zniesmaczone ceną 170 zł, ale taki wydatek raz na 10 lat to pikuś. Ja mogę czuć się oszukany kupnem Batman Arkham City, gdzie dostałem strasznie krótką grę ( 9 godzin gry) za 100 zł! Lecz mogłem się tego spodziewać po pierwszej części Asylum, lecz była dłuższa i bardziej klimatyczna. Kiedyś napiszę o tym, teraz bardziej przedstawię wam siebie. Jestem młodym bloggerem (lecz już pełnoletnim), pracuje wolnych chwilach właśnie gram, serwuje po necie, biorę udział w różnych eventach, jakiś film, jakaś książka, jakiś komiks lub też gry fabularne RPG. Co do sportu to lubię piłkę nożną, co będzie mogli zobaczyć po mojej serii Football Manager 12 oraz Fife 12 ( może nawet kogoś znajdę do wspólnej gry). Oprócz tego lubię kawę, jakieś piwko, kiper napojów energetycznych,  oraz fan fasolki ala chili. Myślę to na tyle, bardziej dam się wam poznać w pozostałych postach. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz